Zwroty i reklamacje

Reklamacja i zwrot zakupionego towaru zakupionego w sklepie http://www.natilu.pl

1. Zwrot produktu

Jeśli jesteś naszym klientem masz prawo do odstąpienia umowy w naszym sklepie w terminie 14 dni roboczych bez podania jakichkolwiek przyczyn. W przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności rzeczy, termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym objąłeś towar w posiadanie lub w którym wskazana przez Ciebie osoba trzecia inna niż przewoźnik weszła w posiadanie towaru. Zwrot zakupów odbywa się na koszt klienta. Możesz użyć pudełka, w którym otrzymałeś zamówienie.

W przypadku odstąpienia od umowy i zwrotu towaru należy poinformować nas o odstąpieniu umowy przy pomocy jednorazowego oświadczenia przesłanego za pomocą poczty lub poczty internetowej. Należy przesłać poprawnie wypełniony wniosek zawierający:

  • imię, nazwisko,

  • adres, adres e-mail Kupującego,

  • rachunek/fakturę zakupu

  • datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,

  • przedmiot reklamacji,

  • Opis ze wskazaniem żądania Kupującego oraz opis reklamowanego przedmiotu

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu m.in. do umów:

– w której przedmiotem świadczenia jest Produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,

– w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Adres zwrotu:

Opontia Zwroty

Jędrzejowska 47

93-636 Łódź Polska

2. Reklamacje

Ponieważ w naszej ofercie znajdują się tylko produkty wysokiej jakości, starannie wykonane, solidne i bezpieczne, reklamacje zdarzają się niezwykle rzadko. Każdy produkt, na tyle na ile jest to możliwe, przed wysyłką jest sprawdzany i jeżeli cokolwiek wzbudza nasze wątpliwości, na pewno takiego produktu do Ciebie nie wyślemy. Jeżeli jednak okazałoby się, że produkt ma wady, jest niekompletny, nie działa prawidłowo, jest niezgodny z opisem itd. masz prawo złożyć reklamację.

a. Jak złożyć reklamację?

Jeżeli chcesz zareklamować produkt, masz 24 miesiące od daty zakupu i możesz to zrobić pisząc na adres: kontakt@natilu.pl.

Zalecamy podanie w opisie reklamacji:

·         informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady, możesz również dołączyć zdjęcie wady (zdjęcie nie jest oczywiście obowiązkowe, ale często pozwala na dokładniejsze zapoznanie się z wadą)

·         żądania sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży

·         Twoich danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

Po przesłaniu nam zgłoszenia reklamacyjnego natychmiast poinstruujemy Cię co robić dalej. Na ustosunkowanie się do reklamacji mamy 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia, natomiast w praktyce reklamacje rozpatrujemy dużo szybciej, zazwyczaj w ciągu 2 do 3 dni.