Reklamacje

Ponieważ w naszej ofercie znajdują się tylko produkty wysokiej jakości, starannie wykonane, solidne i bezpieczne, reklamacje zdarzają się niezwykle rzadko. Każdy produkt, na tyle na ile jest to możliwe, przed wysyłką jest sprawdzany i jeżeli cokolwiek wzbudza nasze wątpliwości, na pewno takiego produktu do Ciebie nie wyślemy. Jeżeli jednak okazałoby się, że produkt ma wady, jest niekompletny, nie działa prawidłowo, jest niezgodny z opisem itd. masz prawo złożyć reklamację.

Jak złożyć reklamację?

Jeżeli chcesz zareklamować produkt, masz 24 miesiące od daty zakupu i możesz to zrobić pisząc na adres: kontakt@natilu.pl.

Zalecamy podanie w opisie reklamacji:

Informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady, możesz również dołączyć zdjęcie wady (zdjęcie nie jest oczywiście obowiązkowe, ale często pozwala na dokładniejsze zapoznanie się z wadą)
Żądania sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży
Twoich danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

Po przesłaniu nam zgłoszenia reklamacyjnego natychmiast poinstruujemy Cię co robić dalej. Na ustosunkowanie się do reklamacji mamy 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia, natomiast w praktyce reklamacje rozpatrujemy dużo szybciej, zazwyczaj w ciągu 2 do 3 dni.