Kontakt i dane firmy
Opontia
Grzybowska 2 / 29, 00-131 Warszawa, Polska
Kontakt:
E-mail: kontakt@natilu.pl
Nr telefonu: 664-731-500
Numer NIP: 5252867095
Polityka prywatności
- Informacje ogólne
Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych przekazanych przez Użytkowników w związku z korzystaniem przez nich usług za pośrednictwem Sklepu http://www.natilu.pl
- Administratorem danych osobowych zawartych w serwisie jest OPONTIA TRADING POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ., z siedzibą w Warszawie, GRZYBOWSKA 2/29, 00-131 KRS 0000901789 NIP 5252867095 REGON 389240168.
- W trosce o bezpieczeństwo powierzonych nam danych opracowaliśmy wewnętrzne procedury i zalecenia, które mają zapobiec udostępnieniu danych osobom nieupoważnionym. Kontrolujemy ich wykonywanie i stale sprawdzamy ich zgodność z odpowiednimi aktami prawnymi – ustawą o ochronie danych osobowych, ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną, a także wszelkiego rodzaju aktach wykonawczych i aktach prawa wspólnotowego.
- Dane Osobowe przetwarzane są na podstawie zgody wyrażanej przez Użytkownika oraz w przypadkach, w których przepisy prawa upoważniają Administratora do przetwarzania danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub w celu realizacji zawartej pomiędzy stronami umowy.
- Serwis realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniach w następujący sposób:
- a) poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach informacje
- b) poprzez gromadzenie plików “cookies” [patrz polityka plików “cookies”].
- Serwis zbiera informacje dobrowolnie podane przez użytkownika.
- dane podane w formularzu są przetwarzane w celu wynikającym z funkcji konkretnego formularza np. w celu dokonania procesu obsługi kontaktu informacyjnego
- Dane osobowe pozostawione w serwisie nie zostaną sprzedane ani udostępnione osobom trzecim, zgodnie z przepisami Ustawy o ochronie danych osobowych.
- Do danych zawartych w formularzu przysługuje wgląd osobie fizycznej, która je tam umieściła. Osoba ta ma również praw do modyfikacji i zaprzestania przetwarzania swoich danych w dowolnym momencie.
- Zastrzegamy sobie prawo do zmiany w polityce ochrony prywatności serwisu, na które może wpłynąć rozwój technologii internetowej, ewentualne zmiany prawa w zakresie ochrony danych osobowych oraz rozwój naszego serwisu internetowego. O wszelkich zmianach będziemy informować w sposób widoczny i zrozumiały.
- W Serwisie mogą pojawiać się linki do innych stron internetowych. Takie strony internetowe działają niezależnie od Serwisu i nie są w żaden sposób nadzorowane przez serwis http://www.natilu.pl Strony te mogą posiadać własne polityki dotyczące prywatności oraz regulaminy, z którymi zalecamy się zapoznać.
W razie wątpliwości co któregokolwiek z zapisów niniejszej polityki prywatności jesteśmy do dyspozycji – nasze dane znaleźć można w zakładce – Kontakt i dane firmy.
Zwroty i reklamacje
Reklamacja i zwrot zakupionego towaru zakupionego w sklepie http://www.natilu.pl
1. Zwrot produktu
Jeśli jesteś naszym klientem masz prawo do odstąpienia umowy w naszym sklepie w terminie 14 dni roboczych bez podania jakichkolwiek przyczyn. W przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności rzeczy, termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym objąłeś towar w posiadanie lub w którym wskazana przez Ciebie osoba trzecia inna niż przewoźnik weszła w posiadanie towaru.
W przypadku odstąpienia od umowy i zwrotu towaru należy poinformować nas o odstąpieniu umowy przy pomocy jednorazowego oświadczenia przesłanego za pomocą poczty lub poczty internetowej. Należy przesłać poprawnie wypełniony wniosek zawierający:
-
imię, nazwisko,
-
adres, adres e-mail Kupującego,
-
rachunek/fakturę zakupu
-
datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
-
przedmiot reklamacji,
-
Opis ze wskazaniem żądania Kupującego oraz opis reklamowanego przedmiotu
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu m.in. do umów:
– w której przedmiotem świadczenia jest Produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
– w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
Adres zwrotu:
Opontia Zwroty
Jędrzejowska 47
93-636 Łódź Polska
2. Reklamacje
Ponieważ w naszej ofercie znajdują się tylko produkty wysokiej jakości, starannie wykonane, solidne i bezpieczne, reklamacje zdarzają się niezwykle rzadko. Każdy produkt, na tyle na ile jest to możliwe, przed wysyłką jest sprawdzany i jeżeli cokolwiek wzbudza nasze wątpliwości, na pewno takiego produktu do Ciebie nie wyślemy. Jeżeli jednak okazałoby się, że produkt ma wady, jest niekompletny, nie działa prawidłowo, jest niezgodny z opisem itd. masz prawo złożyć reklamację.
a. Jak złożyć reklamację?
Jeżeli chcesz zareklamować produkt, masz 24 miesiące od daty zakupu i możesz to zrobić pisząc na adres: kontakt@natilu.pl.
Zalecamy podanie w opisie reklamacji:
· informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady, możesz również dołączyć zdjęcie wady (zdjęcie nie jest oczywiście obowiązkowe, ale często pozwala na dokładniejsze zapoznanie się z wadą)
· żądania sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży
· Twoich danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
Po przesłaniu nam zgłoszenia reklamacyjnego natychmiast poinstruujemy Cię co robić dalej. Na ustosunkowanie się do reklamacji mamy 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia, natomiast w praktyce reklamacje rozpatrujemy dużo szybciej, zazwyczaj w ciągu 2 do 3 dni.
Czas dostawy
Produkt dostarczony będzie do Państwa kolejnego dnia roboczego, w przypadku zamówień złożonych do godziny 15:00 i po dwóch dniach roboczych, w przypadku zamówień złożonych po godzinie 15:00.
Oferowane metody płatności
Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
a) Płatności elektroniczne – Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Przelewy24.
b) Karty płatnicze:
- Visa
- Visa Electron
- Mastercard
- MasterCard Electronic
- Maestro