Kontakt i dane firmy

Opontia

Grzybowska 2 / 29, 00-131 Warszawa, Polska

Kontakt:

E-mail: kontakt@natilu.pl 

Nr telefonu: 664-731-500

Numer NIP: 5252867095

Polityka prywatności

  1. Informacje ogólne

Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych przekazanych przez Użytkowników w związku z korzystaniem przez nich usług za pośrednictwem Sklepu http://www.natilu.pl

  1. Administratorem danych osobowych zawartych w serwisie jest OPONTIA TRADING POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ., z siedzibą w Warszawie, GRZYBOWSKA 2/29, 00-131 KRS 0000901789 NIP 5252867095 REGON 389240168.
  1. W trosce o bezpieczeństwo powierzonych nam danych opracowaliśmy wewnętrzne procedury i zalecenia, które mają zapobiec udostępnieniu danych osobom nieupoważnionym. Kontrolujemy ich wykonywanie i stale sprawdzamy ich zgodność z odpowiednimi aktami prawnymi – ustawą o ochronie danych osobowych, ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną, a także wszelkiego rodzaju aktach wykonawczych i aktach prawa wspólnotowego.
  2. Dane Osobowe przetwarzane są na podstawie zgody wyrażanej przez Użytkownika oraz w przypadkach, w których przepisy prawa upoważniają Administratora do przetwarzania danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub w celu realizacji zawartej pomiędzy stronami umowy.
  3. Serwis realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniach w następujący sposób:
  4. a) poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach informacje
  5. b) poprzez gromadzenie plików “cookies” [patrz polityka plików “cookies”].
  6. Serwis zbiera informacje dobrowolnie podane przez użytkownika.
  7. dane podane w formularzu są przetwarzane w celu wynikającym z funkcji konkretnego formularza np. w celu dokonania procesu obsługi kontaktu informacyjnego
  8. Dane osobowe pozostawione w serwisie nie zostaną sprzedane ani udostępnione osobom trzecim, zgodnie z przepisami Ustawy o ochronie danych osobowych.
  9. Do danych zawartych w formularzu przysługuje wgląd osobie fizycznej, która je tam umieściła. Osoba ta ma również praw do modyfikacji i zaprzestania przetwarzania swoich danych w dowolnym momencie.
  10. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany w polityce ochrony prywatności serwisu, na które może wpłynąć rozwój technologii internetowej, ewentualne zmiany prawa w zakresie ochrony danych osobowych oraz rozwój naszego serwisu internetowego. O wszelkich zmianach będziemy informować w sposób widoczny i zrozumiały.
  11. W Serwisie mogą pojawiać się linki do innych stron internetowych. Takie strony internetowe działają niezależnie od Serwisu i nie są w żaden sposób nadzorowane przez serwis http://www.natilu.pl Strony te mogą posiadać własne polityki dotyczące prywatności oraz regulaminy, z którymi zalecamy się zapoznać.

W razie wątpliwości co któregokolwiek z zapisów niniejszej polityki prywatności jesteśmy do dyspozycji – nasze dane znaleźć można w zakładce – Kontakt i dane firmy.

Zwroty i reklamacje

Reklamacja i zwrot zakupionego towaru zakupionego w sklepie http://www.natilu.pl

1. Zwrot produktu

Jeśli jesteś naszym klientem masz prawo do odstąpienia umowy w naszym sklepie w terminie 14 dni roboczych bez podania jakichkolwiek przyczyn. W przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności rzeczy, termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym objąłeś towar w posiadanie lub w którym wskazana przez Ciebie osoba trzecia inna niż przewoźnik weszła w posiadanie towaru.

W przypadku odstąpienia od umowy i zwrotu towaru należy poinformować nas o odstąpieniu umowy przy pomocy jednorazowego oświadczenia przesłanego za pomocą poczty lub poczty internetowej. Należy przesłać poprawnie wypełniony wniosek zawierający:

  • imię, nazwisko,

  • adres, adres e-mail Kupującego,

  • rachunek/fakturę zakupu

  • datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,

  • przedmiot reklamacji,

  • Opis ze wskazaniem żądania Kupującego oraz opis reklamowanego przedmiotu

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu m.in. do umów:

– w której przedmiotem świadczenia jest Produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,

– w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Adres zwrotu:

Opontia Zwroty

Jędrzejowska 47

93-636 Łódź Polska

 

2. Reklamacje

Ponieważ w naszej ofercie znajdują się tylko produkty wysokiej jakości, starannie wykonane, solidne i bezpieczne, reklamacje zdarzają się niezwykle rzadko. Każdy produkt, na tyle na ile jest to możliwe, przed wysyłką jest sprawdzany i jeżeli cokolwiek wzbudza nasze wątpliwości, na pewno takiego produktu do Ciebie nie wyślemy. Jeżeli jednak okazałoby się, że produkt ma wady, jest niekompletny, nie działa prawidłowo, jest niezgodny z opisem itd. masz prawo złożyć reklamację.

a. Jak złożyć reklamację?

Jeżeli chcesz zareklamować produkt, masz 24 miesiące od daty zakupu i możesz to zrobić pisząc na adres: kontakt@natilu.pl.

Zalecamy podanie w opisie reklamacji:

·         informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady, możesz również dołączyć zdjęcie wady (zdjęcie nie jest oczywiście obowiązkowe, ale często pozwala na dokładniejsze zapoznanie się z wadą)

·         żądania sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży

 

·         Twoich danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

Po przesłaniu nam zgłoszenia reklamacyjnego natychmiast poinstruujemy Cię co robić dalej. Na ustosunkowanie się do reklamacji mamy 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia, natomiast w praktyce reklamacje rozpatrujemy dużo szybciej, zazwyczaj w ciągu 2 do 3 dni.

Czas dostawy

Produkt dostarczony będzie do Państwa kolejnego dnia roboczego, w przypadku zamówień złożonych do godziny 15:00 i po dwóch dniach roboczych, w przypadku zamówień złożonych po godzinie 15:00.

Oferowane metody płatności

Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
a) Płatności elektroniczne – Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Przelewy24.

b) Karty płatnicze:

  • Visa
  • Visa Electron
  • Mastercard
  • MasterCard Electronic
  • Maestro
Przewiń do góry